[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”light”]
De Formule 1 is een spelletje van vele miljoenen dollars en euro. En die worden gespendeerd omdat de verschillen soms in kleine details zitten. Ook de marketing boys komen soms met een briljante vondst! Eens kijken wie dit al heeft opgemerkt… De enige sponsor die op de HALO prijkt van de McLaren is Gandys. Dat is een Engelse producent van mode-accessoires. Zoals handtassen en tassen allerhande, petjes en polohemden en … flip-flops ! Geef nu toe: de gelijkenis is treffend! Het Engelse merk speelde er vlot op in en ontwikkelde prompt “McLaren” teenslippers. Veel mensen vergelijken de HALO met teenslippers. En dat noemde McLaren al een “fun-samenwerking”. Sta ons toe dit nog iets verder uit te breiden…
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”light”] Sommigen zien in de vloeiende lijnen van de HALO ook nog andere zaken. En misschien frequenteer ik de verkeerde mensen… maar met het risico gevierendeeld te worden door de MeToo meute, toch dit.. Geef toe, ook deze gelijkenis is treffend. Wie wilde de F1 ook weer boeiender maken? Wel, aangezien er geen gridgirls meer zijn…als we nu eens …. [/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image _builder_version=”3.0.105″ src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2018/03/Flip_flops_2.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” always_center_on_mobile=”on” force_fullwidth=”off” show_bottom_space=”on” /][et_pb_image _builder_version=”3.0.105″ src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2018/03/O8R7213-2-Edit.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” always_center_on_mobile=”on” force_fullwidth=”off” show_bottom_space=”on” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]