De snelste wagen was deze keer niet de #8 Toyota van Alonso, Buemi en Nakajima, maar de #7 Toyota van Conway, Kobayashi en Lopez. De wagen klokte tijdens haar snelste ronde af op 1’56.172. De zusterwagen zette wel de tweede tijd neer in 1’56.815. Na de twee Toyota is het de #10 Dragonspeed BR1 Gibson (Hedman-Hanley-Fittipaldi) die met 1’58.835 the best of the rest rijdt.
De Dragonspeed rijdt met meer downforce dan de overige LMP1 en kon daarom in de bochtige tweede sector de snelste tijd neerzetten. Zelfs sneller dan de twee Toyota… De twee Ginetta G60-LT-P1 – Mecachrome (#5 en #6) hebben problemen met hun geldschieter en zijn dus nog niet in actie gekomen.
Ook in LMP2 is het Dragonspeed dat het mooie weer maakt. De #31 Oreca 07 (Gonzalez-Maldonado-Berthon) deed er 2’02.991 over. Beste chrono in LMGTE Pro komt uit het kamp van Ford Chip Ganassi. De #66 Ford GT van Pla-Mücke-Johnson zette een tijd neer van 2’13.733. De Aston Martin van Maxime Martin deed er 2’16.182 over en is daarmee achtste in die klasse.