Na de persdagen op het autosalon van Genève hebben we opnieuw heel wat moois om u te tonen. Hier kan u de opvallendste onthullingen van de voorbije dagen terugvinden.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Bugatti.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Bugatti La Voiture Noire
De blikvanger van de afgelopen dagen was de Bugatti La Voiture Noire. Als Bugatti jarig is, dan vieren ze dat in stijl. Dit is een uniek one-of-a-kind model. Verschillende prijzen doen de ronde, tussen 11 en 18 miljoen euro, maar sowieso is deze Bugatti nu al de duurtste productiewagen ooit. De wagen is een moderne interpretatie van de legendarische Bugatti Type 57 SC Atlantic en heeft naast de nodige historiek ook 1.500 pk. De wagens is trouwens al verkocht.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Continental-GT-No-9-Edition-Hero.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Bentley Continental GT ‘Number 9’
Nog een verjaardagsmodel, de Continental GT ‘Number 9’ van Bentley. Het cijfer 9 in de grille verwijst naar het startnummer van de Bentley Blower die in 1930 aan de 24 Uur van Le Mans deelnam. 100 wagens voor 100 jaar Bentley, verkrijgbaar in Viridiangroen of Belugazwart. Natuurlijk is de wagen ook voorzien van de nodige verwijzingen naar de Blower uit 1930.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/190305_Fiat_Concept_Centoventi_02.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Fiat concept Centoventi
Dankzij Fiat blijven we in de feeststemming. 120 jaar bestaat de Italiaanse producent van de populaire Fiat 500. Toepasselijk heet de wagen dan ook Centoventi, Italiaans voor 120. Fiat wil met deze wagen de elektrische markt democratiseren volgens hun ABC principe, ‘Affordable But Cool’. Kopers kunnen kiezen hoeveel batterijpaketten (100 km tot 500 km) ze in de wagen willen, afhankelijk van hun dagelijks gebruik. De kans is groot dat deze wagen ook de opvolger wordt van de Panda.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Aventador-SVJ-Spyder.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Lamborghini Aventador SVJ Spider
SVJ, ofwel SuperVeloce Jota, staat bij Lamborghini synoniem voor heel erg snel. En of deze wagen dat is! De natuurlijke V12 produceert 770 pk en 760 Nm. Daar kan je nu extra van genieten dankzij deze Spider-versie. De vraag is of iemand de topsnelheid van boven de 350 km/u durft halen met open dak. Wie een wil moet snel zijn, de productie stopt bij 800 stuks.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/JESKO_Perspective_rear_open_72dpi.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Koenigsegg Jesko
De eerste wagen die de kaap van de 300 mijl (482 km/u) kan doorbreken volgens de Zweden, de Koenigsegg Jesko. Daarvoor gebruiken ze een 1.600 pk-sterke 5.0 liter V8 en een gigantische spoiler die meehelpt om 1.400 kg downforce te creëren. Waarom Jesko? Dat is de naam van vader Jesko Koenigsegg. Christian Von Koenigsegg heeft duidelijk een van de leukste familiebedrijven ter wereld!
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Vanquish_Vision_Concept04-jpg.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Aston Martin Vanquish Vision Concept
De nieuwe Vanquish wordt de nieuwe middenmotor bij Aston Martin. De wagen met nieuwe V6 is voorzien voor 2022. Geen Grand Tourer meer dus voor de Britten, maar wel een geduchte concurrent voor Mclaren, Ferrari en soortgenoten.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Large-10628-TheMcLarenofGrandTourers.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Mclaren Grand Tourer
Mclaren maakt dan weer de omgekeerde beweging. Zij gaan in de nabije toekomst een Grand Tourer op de markt brengen. Een eerste glimp kregen we al, maar veelzeggend is die niet. Wat Mclaren wel meegeeft is dat de wagen een van de lichtste en snelste GT’s op de markt zal zijn. De enige Mclaren ook die zijn DNA met dat van de Speedtail deelt.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/mansory-lamborghini-urus.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Mansory Venatus
Designer Mansory is niet bang om tot het uiterste te gaan, deze Lamborghini Urus is daarvan het bewijs. Overal is koolstofvezel terug te vinden, de opvallende achtervleugel inbegrepen. Er zal slechts een exemplaar zijn van de Venatus, maar dat is zeker niet de enige reden waarom hij in het straatbeeld zal opvallen.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Mercedes-Benz-AMG-GT-R-Roadster-8-1600×990.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Mercedes AMG GTR roadster
‘The Beast of the Green Hell’ scheurt vanaf nu ook als roadster over de Nordschleife. Opnieuw zullen geïnteresseerden er snel moeten bij zijn, want de 750 stuks blijven waarschijnlijk niet lang te koop in Affalterbach.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.19.9″][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.autosportwereld.be/wp-content/uploads/2019/03/Mercedes-S65-final-Edition.jpg” _builder_version=”3.19.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.19.9″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.19.9″]Mercedes S65 Final Edition
Eindigen doen we helaas met minder nieuws. Opnieuw moeten we een V12 uitzwaaien, ditmaal van de Mercedes S-Klasse. De S65 Final Edition lijkt zo de laatste van de V12-AMG’s te zijn. Veel verandering is er niet te bespeuren, behalve dan diverse bronzen elementen, zoals bij de velgen.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]