Home > F1 > F1: samenwerking tussen Alpine en Canel’s

F1: samenwerking tussen Alpine en Canel’s

Foto ©: Alpine

Kort voor de Grand Prix van Canada kondigen het Alpine-team en Canel’s hun partnerschap aan. Zo zal het logo van Canel’s te zien zijn op de auto’s van Fernando Alonso en Esteban Ocon tijdens de Canadese en Mexicaanse Grand Prix.

Als partner van het Renault F1 Team, de voorganger van Alpine, is Canel’s een divers Mexicaans bedrijf dat zich vanuit zoetwaren heeft ontwikkeld. Canel’s is actief in suikerwaren, onroerend goed, hotelwezen en opslag. Snoepgoed is nog steeds de kernactiviteit van het bedrijf, waarbij kauwgom de belangrijkste productlijn blijft. Canel’s produceert 150 verschillende producten, waaronder zachte en harde snoepjes, vruchtengelei, kauwtoffees, lolly’s, geleibonen en nog veel meer.

Canel’s beschikt over een productie-eenheid van meer dan 100.000 vierkante meter van waaruit zij haar producten distribueert naar de Noord- en Zuid-Amerikaanse markt en dertig andere landen in de wereld. Het logo van Canel zal dus zichtbaar zijn op de helmen van de rijders en op de motorkap van beide auto’s voor de Grand Prix van Canada (17-19 juni) en de Grand Prix van Mexico (30 oktober).