Met nog zes uur te gaan was de leiding in handen van Colin Braun met de Meyer Shank Acura, gevolgd door beide Chip Ganassi Racing Cadillac V-LMDh die ook evenveel ronden hebben afgelegd als de koploper. De Acura maakt echter iets na Cadillac zijn reguliere pitstops, waardoor de #01 van het trio Bourdais-van der Zande-Dixon meestal aan de leiding gaat. Porsche lijkt na een uitstapje over het gras van de #6 uitgeteld voor de strijd om de overwinning.
(Foto: © Chip Ganassi Racing)
Nick Tandy ging met de #6 Porsche 963 even van de baan, waardoor reparaties aan voor- en achterkant noodzakelijk waren. De wagen reed goed mee in de kopgroep, maar de herstelling kostte een drietal ronden, waardoor hij terugviel naar positie zes. De Acura van Wayne Taylor Racing by Andretti Autosport vonden we op plaats vier met twee ronden achterstand, gevolgd door de #24 BMW, eveneens met twee ronden achterstand op Braun.
Het kwartet Gutiérrez-Kurtz-Hanley-McMurry ging voor Crowdstrike Racing aan kop in LMP2 en was achtste algemeen. Sean Creech Motorsport telde een geruststellende voorsprong van twee ronden in LMP3.
WeatherTech Racing en Winward Racing aan de leiding in GTD Pro en GTD
De WeatherTech Mercedes leidde met een handvol seconden voorsprong op de Corvette. Door een lekke band en de hierdoor noodzakelijke herstellingen verloor de Corvette tijdens de nacht kostbare tijd, maar het Amerikaanse team wist een ronde in te halen door een neutralisatie en zich op te werken naar de kopgroep. Mike Conway volgde met de Vasser Sullivan Lexus op iets minder dan een minuut op positie drie. De Pfaff Motorsports Porsche van Laurens Vanthoor wist door een goede strategie lang in dezelfde ronde als de leider te blijven, maar telde met zes uur te gaan als vijfde toch twee ronden achterstand.
De Winward Mercedes leidde GTD, gevolgd door Aston-rijders Marco Sorensen en Andy Lally op twee en drie. De BMW van Maxime Martin nam de achtste plaats in op drie ronden, de blauwe Wright Porsche van Jan Heylen was elfde en Sarah Bovy met de Iron Dames Ferrari zeventiende in de GTD-klasse. De #32 Korthoff Mercedes reed lang vooraan in deze klasse, maar kende technische problemen.