De gevreesde uitval bij de prototypes bleef nogmaals uit. Buiten wat kleine wijzigingen veranderde er niet bijzonder veel. McDonald’s Racing (Norma) nam de leiding over, terwijl Deldiche Racing (Norma) problemen kende. Ook de GT’s werden niet gespaard. Belgium Racing zakte terug naar de tiende positie algemeen.
Na pech voor Deldiche Racing was het Koen De Wit die met de McDonald’s Racing Norma de leiding over nam. Steve Van Bellingen moest de Norma van Deldiche binnenbrengen en verloor zo kostbare tijd. De tweede plek werd zo ingenomen door Russell Racing met Alon Day aan het stuur.
Nu was er slechts één GTA wagen terug te vinden in de top vijf. Nadat Glenn Van Parijs het stuur doorgaf aan Ayrton Redant kwam de Porsche op een vijfde plek te liggen. De pitstop zorgde ervoor dat zowel de T2 Racing Norma #66 als de Krafft/PK Carsport Norma #11 voor de jonge piloot terecht kwamen.
In de Belcar Toerisme-klasse was het de VR Racing by Qvick Motorsport (BMW M2 CS Racing) die de leiding had overgenomen in de TA-klasse. De leiding in de TB was voor de Xwift Racing BMW #33 bestuurd door Domnique Willems.