Home > Industrie > Industrie: Fiat Chrysler Automobiles Belgium stelt zijn concessiehouders het project CAR@HOME voor

Industrie: Fiat Chrysler Automobiles Belgium stelt zijn concessiehouders het project CAR@HOME voor

Foto ©: FCA group

Om in deze periode de band tussen concessiehouders en klanten te onderhouden, heeft Fiat Chrysler Automobiles een nieuw project gelanceerd: CAR@HOME.

Concreet, dit project beoogt door middel van videoconferentie een link te leggen tussen een klant/prospect en een concessiehouder. “Wij bieden deze originele oplossing om te beantwoorden aan een vraag van onze concessiehouders”, verklaart M. Yann Chabert, CEO van Fiat Chrysler Automobiles voor de Benelux.“Wij bieden hen deze tool aan voor zover elke betrokken werknemer de arbeidsrechtelijke mogelijkheid heeft om te werken. Onze bezorgdheid gaat vandaag in de eerste plaats uit naar de gezondheid  van onze medewerkers en klanten.”

Voor de distributeurs die geïnteresseerd zijn in dit project zal FCA Belgium de licentie Google Hangouts Meet aanschaffen wat hen de mogelijkheid biedt voor de duur van één jaar videoconferenties te organiseren, en eveneens de opleiding van de verkopers in virtuele klassituaties organiseren.

Dit initiatief zal door een digitale campagne worden gepromoot met als slogan “Onze wagens staan dan wel stil, wij blijven tot uw dienst!” om nogmaals te beklemtonen dat het belangrijk is thuis te blijven, maar proactief te blijven en de toekomst met optimisme tegemoet te gaan. Het eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken systeem is eveneens een bijkomend hulpmiddel voor de FCA fabrieken in Europa want de gegenereerde bestellingen maken het mogelijk om sneller naar de normale situatie terug te keren eens de crisis voorbij is.

Dit project wordt voorgesteld aan de concessiehouders die wensen deel te nemen. Deze worden gevraagd contact op te nemen met hun respectievelijke zonemanager van hun regio en voor hun merken, die op zijn beurt deze digitale activiteit in het dealerbedrijf zal sturen.

Dankzij dit initiatief streeft FCA ernaar zijn vertrouwensrelatie met zijn klanten en professionalisme op lange termijn te consolideren en zij die overwegen in deze moeilijke tijden een wagen aan te schaffen te steunen.

(persbericht)

You may also like
Na België zet de Abarth « 1949 Hours Tour of Europe » zijn reis verder naar Duitsland